- Légy képben
Ismerd meg az étlapon szereplő fogásokat, tájékozódj róluk a szakácstól, gyűjts információt a konyhafőnöktől. Így egyrészt a vezetőség is látja, hogy nem veszed félvállról a munkád, de ami ennél is fontosabb: ha a vendég rendelés előtt feltesz néhány kérdést, nem kell majd beszaladnod a konyhába, hanem azonnal, magabiztosan tudsz válaszolni neki.
- Gyorsaság
Természetesen tudjuk, hogy a gyorsaság a szakács és a pincér együttes munkáján múlik, de fontos, hogy megtedd a magadét annak érdekében, hogy a vendégek mielőbb megkapják, amit rendeltek.
- Kérdezz
Ha a vendég befejezi az ételt, bátran kérdezd meg, hogy ízlett-e, mielőtt elviszed a tányért. Ezzel egyértelműen azt kommunikálod, hogy érdekel a véleménye az ételről- és ez nem csak Rád, hanem az egész étteremre jó fényt vet.