Spanyolországban jártunk – képes élménybeszámoló

Október 11.-én indultunk délután, a Liszt Ferenc repülőtérről. Este érkeztünk meg a Szállodába Malaga városba. 12-én Granadába mentünk, a Museo de La Alhambra-t néztük meg.

13-án egy kecskefarmra látogattunk, ahol egy helyi termelő mutatta be az általuk készített sajt útját egészen az állattenyésztéstől a sajt asztalra kerüléséig. A sajt készítést mi is kipróbálhattuk, és az általunk elkészített sajtot el is hozhattuk magunkkal.

Kora délután egy Ies Jacaranda nevezetű Középiskola vendégelt meg bennünket. (ez valami fantasztikus volt, hihetetlenül kitettek magukért és extra finom és bőséges vendéglátásban volt részünk).

14-én egy Mangó farmra látogattunk Algarrobo, Andalúzia: La Huerta de Pancha, itt a Mangó farm tulajdonosa vezetett minket végig és mutatta be a gyümölcsfákat, és azok gondozását. A farmon nem csak mangót, hanem papaját, sárkánygyümölcsöt, karambolát, Csirimoja vagy krémalmát is kóstolhattunk.
Délután egy olívafarmra látogattunk, ahol az olívaolaj előállítását nézhettük meg és kóstolhattuk a  Molino del Hortelano S farmon  Casabermeja településen.
15-én Cuevas de Nerja természeti képződményt néztük meg, ami a Nerjai-barlang (spanyolul: Cueva de Nerja) a dél-spanyolországi Nerja község területén található barlang. Nevezetességei a több tízezer éves sziklarajzok, valamint a Kataklizma nevű teremben található oszlop, amely a világ legnagyobbja.
Délután egy borászatba látogattunk Ronda városába a  La Melonera borászatba ahol bio borászattal foglalkoznak.
A vacsoránkat a Restaurante Kütral- étteremben fogyasztottuk Ronda városában. A hely a hús ételeiről lett felkapott. Olyan kivételes nyersanyagokat használnak mint a Wagyu, az argentin borjúhús vagy az Black Angus. A helyet minimalista design, nyers ipari tónusok, textúrák és csiszolt bútorvezetés jellemzi.
Az étterem központi helyszíne a grillsütő, ahol a húsételeket készítik.

16-án Gibraltárba mentünk. A hegyre felvonóval mentünk fel, a levezető utat gyalogosan tettük meg, és közben megnéztük a látványosságokat.

17-én Észak Afrikába mentünk át hajóval, Ceuta városba, itt megnéztük Marokkó határát és mirador isabel II. kilátót.

Vacsorára visszatértünk Spanyolországba és a  La Bulla Gastrobar-ban vacsoráztunk.

18-án teljes menetfelszerelésben indultunk el a szállásról, ebédre a Mijas kis faluban voltunk és itt egy csokoládé készítésben vehettünk részt. Az itt készült csokoládékat elhozhattuk és a Mayan Monkey Mijas cég elkészítette a dobozokat a saját nyomdagépükkel amire a Gourmand iskola logóját nyomtatták meglepetésnek.

Tekintsd meg nappali/ esti, ingyenes képzéseinket!

Kérdés esetén keress bennünket bizalommal!

Telefon: +36-1-4035504, +36-1-4033585

E-mail: info@gourmand-iskola.hu

Cím: 1165 Budapest, Veres Péter út 102.